Навигация

Genetyki magiczne
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  




 

 Genetyki magiczne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
avatar

PisanieGenetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:12
Genetyki magiczne

Świat czarodziejów, chociaż sam w sobie magiczny i przyzwyczajony do odmienności, posiada jednak takie jednostki, których obecność i wyjątkowe zdolności, jakie posiadają, może wzbudzać w innych czarodziejach podziw, zazdrość czy nawet lęk. Tak genetycznie naznaczonych osób nie spotyka się na każdym kroku – stanowią wyjątek od znanej wszystkim normy i często burzą wyobrażenie świata, w jakim przyszło ludziom funkcjonować. W związku z tym prosimy, by tworzona przez Ciebie postać z niecodziennymi umiejętnościami była przemyślana, a jej zdolności używane w trakcie rozgrywek.

Aby postarać się o jedną z poniżej opisanych genetyk, najpierw prosimy o wysłanie wiadomości na konto Mistrza Gry z pytaniem, czy istnieje możliwość jej posiadania, następnie opisanie jej nabycia lub ujawnienia się w karcie postaci. Gracz ma dwa tygodnie na napisanie karty postaci, a genetyka bez uprzedniego zgłoszenia nie będzie przyznawana. Natomiast wszyscy ci, których postacie posiadają te umiejętności, lecz nie korzystają z nich lub są nieaktywne przez dłuższy czas (powyżej trzech tygodni bez poinformowania o nieobecności w odpowiednim temacie), tracą ją. Ponadto użytkownik może posiadać maksymalnie dwie postacie obarczone genetyką.





Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob 18 Mar 2017, 15:17, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:13
Charłak

Charłakiem jest człowiek pozbawiony magicznych zdolności, jednak należący do magicznej społeczności i niewyróżniający się niczym innym. Osoba taka, chociaż nie jest w stanie czarować i okiełznać nawet podstawowych zaklęciach, bardzo często posiada niezwykle rozwiniętą wiedzę na temat magicznego świata i osiąga sukcesy w takich dziedzinach jak alchemia, fauna i flora czy historia magii. Charłaki są rzadko spotykane i w niektórych, zorientowanych prozachodnio czarodziejskich familiach (zwłaszcza w dynastiach magicznych) mogą być powodem wstydu i uważane za skazę, nie tak wielką jednak jak posiadanie w rodzinie cienia. Jedyną szkołą na Wschodzie, która umożliwia od lat edukację magiczną charłakom, jest Akademia Koldovstoretz. Dopasowuje ona do nich specjalny, indywidualny tryb nauczania, składający się z przedmiotów, przy których nie trzeba stosować zaklęć. Podczas zakładania karty postaci charłaki mogą rozdysponować swoje punkty w statystykach między takimi kategoriami jak: alchemia, fauna i flora, lecznictwo, siła fizyczna, wiedza magiczna, szczęście i talent.


Spis charłaków

1. Bruno Mrkšić

Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:13
Cień

To osoba posiadająca wrodzoną, choć do tej pory nie wiadomo, czy przekazaną genetycznie, zdolność, dzięki której, bez użycia jakichkolwiek zaklęć, może w dowolny sposób zmienić swój wygląd. Cieniami nazywani są zarówno czarodzieje mający umiejętność całkowitego przeobrażania się w zwierzę, jak i ci, potrafiący modulować wygląd swojego ciała od zmiany kształtu twarzy, na wieku kończąc. Chociaż w zachodnich standardach bardzo często podobne zdolności są niezwykle podziwiane i wzbudzają zazdrość wśród magicznego społeczeństwa, na Słowiańszczyźnie w głównej mierze budzą niepokój. Cień uważany jest za osobę niegodną zaufania, oszusta, demona, dlatego w zamierzchłych czasach nie było niczym dziwnym porzucanie, a nawet mordowanie dzieci posiadających tę umiejętność. Jeszcze pod koniec XIX wieku palono ich na stosie z inicjatywy Starszyzny, która głosiła, że obecność cieni jest niebezpieczna dla czarodziejów. Aktualnie ukrywają się przed innymi, gdyż wciąż nie są akceptowani przez społeczeństwo, pomimo tego że nie stosuje się już na nich kar śmierci. Jedną z nielicznych dynastii magicznych, która nie wydziedzicza swoich dzieci, są Sorokinowie. Zdolności cienia głównie zależą od ilości punktów w transfiguracji – im jest ich więcej, tym łatwiejsza jest dla nich przemiana.


Spis cieni

1. Sava Zakharenko


ZOSTAŁO TYLKO JEDNO MIEJSCE NA CIENIA



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Pon 02 Paź 2017, 14:26, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:14
Medium

Osoba posiadająca wrodzone, bardzo często dziedziczne zdolności parapsychiczne, które najczęściej przejawiają się w formie umiejętności kontaktów ze zmarłymi oraz wszelkimi nadprzyrodzonymi bytami i siłami. Najczęściej są to wizje lub psychiczna więź, podczas której dusza zmarłego wchodzi w ciało medium, by móc skontaktować się ze światem realnym. Do takiego kontaktu dochodzi jedynie podczas odprawianego przez medium rytuału, który odbywać się musi w odpowiednich, niemal sterylnych warunkach, w innym wypadku zdarzyć się może, że świadkowie, rzadziej samo medium, mogą zostać opętani. Po takich rytuałach medium zawsze jest bardzo osłabione; zbyt częste i długie kontakty mogą spowodować nieodwracalną utratę zdolności magicznych. Znane są przypadki, kiedy zdolności medium są na tyle rozwinięte, że osoba taka potrafi kontrolować duchy, a nawet przenosić dusze do innych ciał. Jest to jednak najwyższy stopień wtajemniczenia, w dzisiejszych czasach niemal nieosiągalny, gdyż wszelkie zapiski na ten temat zostały wieki temu zniszczone przez Starszyznę. Medium – w przeciwieństwie do wieszczych – bardzo często uchodzą za osoby niepoczytalne, stąd też społeczeństwo magiczne się ich zwyczajnie obawia. Za ich umiejętności w statystykach odpowiada dziedzina okultyzmu.


Spis medium

1. Gavriil Yanev
2. Kallisto Zakharenko
3. Ruža Bregović
4. Hersilia Sorokina (fabularnie)


TYMCZASOWO NABÓR NA MEDIUM ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Czw 19 Paź 2017, 21:32, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:14
Obstaculus

Terminem tym określa się człowieka dotkniętego rzadką przypadłością, przez większość teoretyków magii uznawaną za istniejącą wyłącznie w legendach. Objawia się całkowitym zakłóceniem magii w najbliższym otoczeniu. Oznacza to, że wszelkie zaklęcia w pobliżu takiego czarodzieja przestają działać, działają tylko w niewielkim stopniu lub przynoszą zupełnie nieoczekiwany, czasem zabawny, a czasem niebezpieczny rezultat. Jest to zdolność pasywna, niemożliwa do kontrolowania. Jedyne, co może zniwelować potencjalnie destruktywny wpływ obstaculusa, to całkowite wyłączenie jego zdolności do wpływania magią na środowisko. Obstaculus pod wpływem takiego zabezpieczenia tymczasowo traci zdolność do używania czarodziejskich zdolności. Warto zauważyć, że chociaż taka osoba nie jest charłakiem, nawet bez zabezpieczenia nie może opanować więcej niż podstawowe zaklęcia. Każdy człowiek, próbujący pokazać młodemu obstaculusowi bardziej złożone czary, zwyczajnie nie mógłby stosować magii w jego obecności, a w najgorszym wypadku doprowadziłby do czyjejś krzywdy.


Spis obstaculusów

1. Galina Aristova
2. Gana Kuragina


TYMCZASOWO NABÓR NA OBSTACULUSA ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Czw 19 Paź 2017, 21:31, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:15
Poświst

To czarodziej posiadający niezwykle pomocną zdolność porozumiewania się ze zwierzętami: rozumie ich mowę i uczucia, potrafi przemawiać w języku stworzeń zarówno tych magicznych, jak mugolskich, a nieraz, co jest zdecydowanie rzadziej spotykane i jedynie wśród wiekowych poświstów, jest w stanie wpływać na zwierzęta, kontrolując je i wydając im proste rozkazy. Wśród magicznej społeczności poświst uważany jest za namaszczonego przez samego Simargła, boskiego opiekuna zwierząt, a co się z tym wiąże cieszy się dużym szacunkiem i wzbudza strach, zwłaszcza kiedy doskonale potrafi porozumiewać się z niebezpiecznymi gatunkami. Obecność poświstów w społeczeństwie magicznym niejednokrotnie pokazała ich prawdziwą potęgę – zwłaszcza w wielu wojnach czarodziejskich, gdy potrafili nakłonić magiczne stworzenia do pomocy, co nieraz diametralnie zmieniło przebieg bitwy. Zdolność ta jest dziedziczna. Za najsłynniejszych poświstów w Rosji bez wątpienia uważa się Vankeevów, mimo że coraz rzadziej ujawnia się u nich ta umiejętność. Za ich moc, a także jej rozwój w głównej mierze w statystykach odpowiada dziedzina związana z fauną i florą.


Spis poświstów

1. Igor Aristov


ZOSTAŁO TYLKO JEDNO MIEJSCE NA POŚWISTA



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Pon 23 Paź 2017, 22:00, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:16
Przyłożnik

Jest niebezpiecznym, długowiecznym demonem dożywającym nieraz czterystu lat (jego potomstwo żyje nieco dłużej niż przeciętni ludzie), który nocami, pod postacią wyjątkowo pięknego, uwodzicielskiego mężczyzny, nawiedza młode kobiety, mącąc im myśli i kusząc współżyciem seksualnym. Gdy udaje mu się osiągnąć swoje zamiary, najczęściej znika bez słowa i niemal nigdy nie wraca, co sprawia jednocześnie, że przyłożnicy mają naturę wędrowców, którzy rzadko kiedy potrafią zagrzać gdzieś miejsca na dłużej. Dla niewiast wizyty przyłożnika niemal zawsze kończą się ciążą, a otrzymane w ten sposób potomstwo jest wyłącznie płci męskiej. Synowie przyłożnika, nazywani w ten sam sposób, są równie przystojni i posiadają umiejętność wpływania na inne osoby, manipulując nimi i uwodząc swoim wyglądem. Każde kolejne dziecko, mające w sobie jakikolwiek procent przyłożniczej krwi, posiada coraz słabiej rozwinięte umiejętności manipulacyjne, które całkiem znikają w piątej generacji. Na urok przyłożnika odporne są jedynie rusałki i tęsknice, co może powodować, że często nie pałają sympatią (z wzajemnością) do tych pierwszych. Niebywale rzadko zdarza się jednak, że przyłożnik (czy to demon, czy jego potomstwo) wchodzi w związek z rusałką, zaś jego owocem staje się dziecko o czystej, demonicznej krwi. Ponadto przyłożnik, będąc bardzo często niesłusznie uważanym w świecie magicznym za męski odpowiednik rusałek, w przeciwieństwie do nich nie przybiera żadnej zwierzęcej postaci. Przejawiają za to niezwykle często zdolność do praktykowania magii zakazanej i naturalny talent do rzucania uroków.


Spis przyłożników

1. Anton Orlovsky
2. Tetreau Paradé

TYMCZASOWO NABÓR NA PRZYŁOŻNIKA ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Nie 05 Lis 2017, 15:54, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:16
Rusałka

Nazywana nieraz także wiłą, syreną, brzeginią czy bogunką, jest stworzeniem wodnym, zamieszkującym zazwyczaj akweny znajdujące się albo w trudno dostępnych miejscach, albo w pobliżu osad ludzkich. Posiada umiejętność zamiany w zwierzę, najczęściej przyjmując postać łabędzia, wilka, sokoła, konia czy węża, choć znane są również inne przypadki. Rusałki mają postać młodych kobiet o wyjątkowo pięknej urodzie. Szczupłe, delikatne, o długich i jasnych włosach, swoim śpiewem i wyglądem wabią mężczyzn, zapraszając ich do szaleńczego tańca, podczas którego częstokroć ich ofiary padają martwe z wycieńczenia albo załaskotane na śmierć. Młodzieńcy powinni zatem szczególnie zważać na swoje bezpieczeństwo podczas późnowieczornych spacerów, zwłaszcza w okolicach wszelkich zbiorników wodnych, o ile nie chcą, by ich rendez-vous z rusałką skończyło się czymś gorszym od, mogącej trwać nawet kilka godzin, utraty jasności myślenia. Jedynie przyłożnik odporny jest na ich urok. W rzeczywistości w świecie magicznym niemal nie występują już stuprocentowe rusałki, stąd też nie rozróżnia się w Rosji, w jakim stopniu dziewczęta posiadają krew tych stworzeń. Mówi się, że największe spokrewnienie z tymi stworzeniami mają Kuraginowie, założyciele Starszyzny, którzy rzekomo mieliby się od nich wywodzić. Rusałki mają szczególny talent w dziedzinach związanych z fauną i florą.

Spis rusałek

1. Iskra Karamazova
2. Filipa Karamazova
3. Varvara Kuragina


ZOSTAŁO TYLKO JEDNO MIEJSCE DLA RUSAŁKI NIEPOCHODZĄCEJ Z DYNASTII MAGICZNYCH

Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:16
Tęsknica

Jest to kobieta (historia nie udowodniła istnienia męskich przedstawicieli tego gatunku) o chorobliwie bladej cerze i smutnym spojrzeniu, której sama obecność wywołuje w drugim człowieku nienaturalne, uciążliwe uczucie smutku – zaledwie niewielki ułamek tego, który ona nosi w sobie przez cały czas. To jednak mija, gdy tęsknicy nie będzie już w pobliżu. Z reguły te stworzenia nie są groźne dla ludzi, dlatego zdarzyć się może, że spotkać je można w niewielkich, żyjących raczej na uboczu społecznościach magicznych, które posiadają już wypracowany sposób na radzenie sobie ze skutkami ich obecności. Bywa jednak tak, że tęsknice, chcąc pozbyć się choćby części smutku, jaki w sobie noszą, całują zamroczonych ich bytnością ludzi. Naznaczony w ten sposób człowiek popada w stan głębokiej, odbierającej jakąkolwiek chęć do życia melancholii, która, odpowiednio nieleczona, doprowadzić może do jego śmierci. Pocałunki tęsknicy w rzeczywistości przynoszą jej samej chwilową ulgę, trwającej tym dłużej, im więcej osób pocałuje, lecz im więcej smutku oddaje, tym słabsza się staje. Mimo to, tęsknice wykazują ogromny talent w dziedzinie lecznictwa. Aktualnie bardzo rzadko można je spotkać w świecie magii, gdyż mieszkają z dala od ludzi.


Spis tęsknic

1. Chulpan Musina
2. Viara Loseva


TYMCZASOWO NABÓR NA TĘSKNICE ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Wto 07 Lis 2017, 13:35, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:17
Wielkolud

Od niepamiętnych czasów o wielkoludach krąży wiele mniej i bardziej bliższych prawdzie historii – że wzrostem sięgają chmur; że skórę twardą mają niczym kamień; że w gniewie, dopadającym ich niezwykle często, potrafią zmiażdżyć człowieka; że wyginęły wieki temu. Prawdą jest, że wielkolud posiada niesamowicie twardą skórę i częściowo odporną na magię, dlatego tak ciężko go zranić; jest również niemalże trzykrotnie większy od normalnego człowieka i tyleż samo od niego silniejszy. I daleko mu do wymarłego gatunku. Istoty te, choć spotykane bardzo rzadko, zazwyczaj zamieszkują najdziksze, niedostępne dla ludzi leśne ostępy. Są stosunkowo nieufne wobec innych gatunków i wykazują agresywne zachowania jedynie, gdy poczują się zagrożone. Dlatego też tak nieczęsto słyszy się o związkach pomiędzy wielkoludami a ludźmi, co nie znaczy, że nie są niemożliwe. Potomstwo powstałe z takich związków dziedziczy po wielkoludach agresję, siłę i zwiększoną odporność na większość zaklęć. Są również dużo wyższe i roślejsze od ludzi, przez co łatwo rozpoznawane w środowisku magicznym. W przeciwieństwie do większości genetyk – wielkoludy cieszą się w Rosji dużą akceptacją, co wiąże się z ich bohaterskimi dokonaniami dla czarodziejów.

Spis wielkoludów


ZOSTAŁY DWA MIEJSCA NA WIELKOLUDA

Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:17
Wieszczy

W społeczeństwie utarło się przekonanie, jakoby niesamowity dar, jaki posiadają wieszczowie, był demonicznego pochodzenia, głównie dlatego, że od zawsze budził strach i do tej pory uczeni, zgłębiający jego nieokiełznaną naturę, nie zdołali odkryć choćby drobnej części tajemnicy, jaką skrywa. Dzięki posiadanym umiejętnościom, wieszczy zdobywa wiedzę pozazmysłową, potrafiąc widzieć wydarzenia przyszłe, jak również te, mające bardzo często miejsce w przeszłości. Wizje wieszczego najczęściej mają charakter fatalistyczny i złowróżbny, przepowiadając śmierć. Bardzo trudno jest określić kiedy i w jaki sposób wizja zostanie odebrana: na jawie czy we śnie, bezboleśnie czy doprowadzając wieszczego do omdlenia z bólu. U każdego czarodzieja objawia się to zupełnie inaczej. Na Zachodzie z reguły wieszczowie nie są traktowani poważnie, niejednokrotnie wątpi się w ich niecodzienne umiejętności – inaczej sytuacja z kolei przedstawia się w Rosji i krajach sąsiadujących. Mimo że wzbudzają wśród czarodziejów strach – są poważani, a ich zdolności doceniane, gdyż nie raz i nie dwa pokazali swoją wielką potęgę. Najbardziej znani wieszcze pochodzą z romskiego rodu Vasilchenko, którzy swoimi osiągnięciami zapisali się w historii świata magicznego. Ich umiejętności zależą w dużej mierze od okultyzmu – im więcej punktów w tej kategorii, tym większe są jego zdolności w dziedzinie wróżenia.

Spis wieszczych

1. Katja Aristova
1. Kasandra Karamazova


ZOSTAŁO TYLKO JEDNO MIEJSCE DLA WIESZCZEGO Z DYNASTII VASILCHENKO LUB NIEZWIĄZANEGO Z ŻADNYM Z RODÓW



Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Nie 05 Lis 2017, 15:54, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:17
Wilkołak

To człowiek, który na skutek zarażenia likantropią – jedynie poprzez ugryzienie przez wilkołaka, a nie, jak sądzono jeszcze niespełna trzysta lat temu, rzucenie na nieszczęśnika prastarej klątwy – zamienia się w wilka podczas każdej pełni księżyca. Wówczas, zazwyczaj normalny, pełen jasności umysłu człowiek, przeistacza się w dziką, krwiożerczą bestię, na ten czas całkowicie tracąc ludzką świadomość i instynkt samozachowawczy. Wilkołaki są bardzo zwinne i silne, dodatkowo posiadają nadnaturalnie rozwinięty słuch i węch, a szczególnie wyostrzony wzrok często pozwala widzieć im w najbardziej nieprzeniknionych ciemnościach. Tak wyostrzone zmysły wilkołak posiada nawet w swojej ludzkiej formie. Najtęższe naukowe umysły niestrudzenie prowadzą badania nad lekarstwem na tę przypadłość, do tej pory udało się jednak jedynie wytworzyć eliksiry w niewielkim stopniu zmniejszające najpoważniejsze symptomy wilkołactwa. Przez niektórych czarodziejów wilkołaki są uważane za pokrewnych cieni, lecz do tej pory nie potrafiono udowodnić związków między nimi. Mimo to, wielu ludzi wciąż się ich obawia, przez co raczej nie są akceptowane przez magiczne społeczeństwo – jednak posiadanie zarażonego likantropią człowieka w rodzinie nie jest taką hańbą, jak bycie cieniem, stąd zdarza się, że niektóre dynastie magiczne ich nie wydziedziczają. Wilkołaka w jego zwierzęcej formie może osłabić lub nawet zabić srebro, a także tojad, który jest dla nich trujący – z wyjątkiem wywaru tojadowego.


Spis wilkołaków

1. Jakov Yeromin
2. Titus Laurinaitis

TYMCZASOWO NABÓR NA WILKOŁAKÓW ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY
(karty postaci są w trakcie tworzenia)




Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Wto 07 Lis 2017, 15:03, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
avatar

PisanieRe: Genetyki magiczne   Pią 03 Lut 2017, 14:18
Wupar

Niesamowicie niebezpieczna, prastara istota, której pochodzenie jest bardzo ciężko określić ze względu na mnogość historii i legend z nim związanych. Nazywany jest niekiedy upiorem czy wąpierzem, na Zachodzie najpopularniejszym dla niego określeniem jest wampir. Pierwsze wzmianki o nim pojawiły się na Białej Rusi około XVIII wieku. Wupara cechuje przede wszystkim nieśmiertelność i nieposkromiony apetyt na ludzką krew, którą spija robiąc, ostrym niczym żądło językiem, swojej ofierze rankę na piersi; nie starzeje się od dnia przemiany, jest również nieco większy, dużo szybszy i silniejszy od przeciętnego człowieka. Posiada wyostrzone zmysły, a na ciele nieraz występują różne deformacje, jak brak jednego nozdrza, guzki czy ziejące pustką dziury. Są głównie wynikiem przemiany, którym nie idzie w żaden sposób zaradzić. Pojawiają się w najmniej oczekiwanych momentach, zupełnie przypadkowych formach, co czyni te stworzenia zwyczajnie szkaradnymi. Wuparem można się stać w skutek ugryzienia przez nieśmiertelnego, co jest bardzo ryzykowne, ponieważ niemal zawsze kończy się to śmiercią ofiary. Niektórzy powiadają, że to także ci, których za życia ktoś przeklął; ich zwłoki sprofanowano lub że to zmarli, nad którymi przeskoczyło zwierzę, samobójcy albo wiedźmy. Czarodziej, który został przemieniony w wąpierza, traci swoje czarodziejskie zdolności, posiada jednak szczątkowe ilości pierwotnej magii specyficznej dla wszelkich magicznych stworzeń, dzięki czemu jest w stanie posługiwać się najprostszymi czarami. Istoty te aktywne są jedynie nocą, ponieważ najmniejsza nawet ilość światła słonecznego potrafi je zabić i do tej pory nie istnieje żaden sposób ochrony przed nim. Innym możliwym sposobem całkowitego unicestwienia wupara jest spalenie, wbicie osikowego kołka w serce, stal w głowę lub obcięcie głowy. Liczebność tych stworzeń w świecie magii aktualnie nie jest zbyt duża, mówi się nawet, że są zagrożeni wyginięciem. Najprawdopodobniej największe skupisko wuparów znajduje się na rozległych terenach Syberii, głównie ze względu na sprzyjające im warunki klimatyczne.

Spis wuparów

1. Valeriya Dolohova

ZOSTAŁO JEDNO MIEJSCE NA WUPARA

Powrót do góry Go down

PisanieRe: Genetyki magiczne   
Powrót do góry Go down
 
Genetyki magiczne
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1


Skocz do: