Janko Bregović
Janko Bregović
Janko Bregović
Janko Bregović BS7DsWA
Belgrad, Federalna Republika Jugosławii
22 lata
błękitna
neutralny
hultaj
https://petersburg.forum.st/t1908-janko-bregovic#9584https://petersburg.forum.st/t1909-janko-bregovic#9586https://petersburg.forum.st/t1911-janko-bregovic#9588https://petersburg.forum.st/t1910-tluczek#9587

Wto 10 Lip 2018, 15:52
Меня зовут
Janko Bregović


 

 DATA URODZENIA: 15.08.1977 / NAZWISKO MATKI: Dančević / WIEK: 22 lata
 MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Petersburg, Rosja / STATUS KRWI: błękitna
 STAN MAJĄTKOWY: zamożny / ZAWÓD: pałkarz w Wodnikach z Newy / KORGORUSZ: szakal

 

 ALCHEMIA: 5 / FAUNA I FLORA: 5 / LECZNICTWO: 8 / MAGIA KREATYWNA: 5
 MAGIA ZAKAZANA: 5 / OKULTYZM: 9 / SIŁA: 33 / TRANSFIGURACJA: 5
 WIEDZA MAGICZNA: 5 / ZAKLĘCIA I UROKI: 20 / SZCZĘŚCIE: 5 / TALENT: 10

 

Dzień dobry, z tej strony Janko Bregović, kłaniam się.
 Tak, to właśnie ja, gram od trzech lat na pozycji pałkarza w Wodnikach z Newy. Nie, to absolutnie nie jest prawda, że nie lubimy się z Białymi Gwiazdami z Petersburga, chociaż są naszymi największymi rywalami, ale pewnie słyszałeś tę słynną rymowankę, że gwiazda biała to znak pedała, co? Tak, prawdopodobnie widziałeś mnie na najnowszej okładce „Sportovki” albo „Avoski”. Nie wierz tylko we wszystko, co jest w nich napisane – zwłaszcza w tym drugim szmatławcu, niewiele znajdziesz tam rzetelnych informacji o moich sportowych osiągnięciach, które z reguły są przyćmiewane przez kolejne wydumane skandale ze mną w roli głównej. Nie powiem ci, ile jest w tym prawdy, bo nie śledzę ich na bieżąco, ale w ogóle nie wstydzę się tego, co robię. Mam swoje pięć minut, a dwadzieścia dwa lata nie zobowiązuje mnie do tego, by życie traktować na serio. Bawię się każdym dniem, a świat pokornie przyjmuję takim, jakim jest. Tu nie ma czasu na narzekanie, w ogóle nie lubię tego robić, więc unikam takich ludzi, którzy roztaczają wokół siebie negatywną aurę. Mówią o mnie, że jestem zbyt beztroski i to mnie kiedyś zgubi,